Program "Twoja twarz brzmi znajomo" w Polsacie wygrał z konkurencją
Piątą edycję show "Twoja twarz brzmi znajomo" wygrała Aleksandra Szwed (fot. Polsat)
Piąta edycja programu rozrywkowego "Twoja twarz brzmi znajomo" przyciągała do Polsatu średnio 2,06 mln widzów. Program był liderem swojego pasma.
Polsat emitował show od 12 marca do 14 maja, w soboty ok. 22. W czasie emisji programu stacja miała średnio 19,7 proc. udziału w grupie ogólnej i 17,8 proc. w komercyjnej – w obu wyprzedzając konkurencyjne telewizje. TVP 1 miał w tym czasie 13,7 proc. udziału (14,3 proc. w grupie komercyjnej), TVN – 8,8 proc. (10,8 proc.), a TVP 2 – 4,6 proc. (4,8 proc.).
Przychody ze sprzedaży reklam przy programie "Twoja twarz brzmi znajomo" wyniosły 23,18 mln zł (cennikowo, bez rabatów). To o 19,4 proc. mniej niż przy czwartej edycji jesienią ub.r. Wtedy show miał ok. 190 tys. widzów więcej i większy udział w rynku: 21,3 proc. w grupie ogólnej i 18,1 proc. w komercyjnej.
Piątą edycję show "Twoja twarz brzmi znajomo" wygrała Aleksandra Szwed, która w ostatnim odcinku wcieliła się w Bernarda Ładysza.
Dane: Nielsen Audience Measurement.
(RUT, 17.05.2016)