Anna Jakubowski przewodniczącą jury Effie Awards 2016
Anna Jakubowski (fot. materiały prasowe)
Anna Jakubowski, która do czerwca br. będzie dyrektor generalną Coca-Cola Poland Services, została przewodniczącą jury tegorocznej edycji konkursu Effie Awards, który nagradza efektywność działań komunikacyjnych marek.
Tegoroczne jury Effie Awards podzielone jest na siedem grup eksperckich, które oceniają prace w poszczególnych kategoriach. Małgorzata Lubelska, dyrektor marketingu Grupy Żywiec, poprowadzi grupę oceniającą kategorie: Napoje alkoholowe, Napoje bezalkoholowe, Żywność. Arkadiusz Gwizdek, dyrektor marketingu w Amice, oceniać będzie prace zgłoszone do kategorii: Artykuły nieżywnościowe, Dobra konsumenckie, Leki i suplementy diety, Uroda i pielęgnacja. Grupa Renaty Wasiak-Sosnowskiej, CEO Havas Media, zajmie się kategoriami: Brand experience, Edukacja społeczna i kampanie CSR, Media, kultura i rozrywka, Pro bono, Promocja miejsc. Bartosz Dobrzyński, dyrektor marketingu Play, stanie na czele grupy oceniającej kategorie: Bankowość, Motoryzacja, Telekomunikacja, Ubezpieczenia i inwestycje. Agnieszka Sora, dyrektor zarządzająca GfK Polonia, oceni kategorie: Launch, Long term marketing excellence. Grupa szósta pod przewodnictwem Michała Wolniaka, chief strategy officera VML Poland, będzie oceniać kategorie: E-commerce, Retail, Technology & innovation, Usługi. Grupa jurorska pod kierownictwem Grzegorza Markowskiego, partnera w CPC, zajmie się kategoriami: Branded content, Business-to-business, Limited budget.
Nagrody zostaną wręczone 24 października 2016 podczas gali w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie. Konkurs organizuje Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.
(DR, 17.05.2016)