PMPG Polskie Media zwiększyła przychody prawie o jedną piątą
Grupa Kapitałowa PMPG Polskie Media SA w pierwszym kwartale br. osiągnęła 1,32 mln zł zysku netto. Rok wcześniej miała 2 tys. zł zysku.
Przychody PMPG, w porównaniu z pierwszym kwartałem ub.r., urosły o 18 proc. do 14,71 mln zł. ”Wyższe przychody to przede wszystkim efekt wizerunkowej zmiany w tygodniku >>Wprost<<, który ma obecnie znacznie bardziej ekspercki charakter i przestał być kojarzony z kontrowersyjnymi materiałami. W ten sposób tytuł odzyskał zaufanie reklamodawców” – stwierdziła spółka w komunikacie. Jak podała, przychody AWR ”Wprost” (wydawca ”Wprost”) stanowią ok. 40 proc. przychodów całej grupy, a spółki Orle Pióro (wydawca ”Tygodnika do Rzeczy”) – ok. 23 proc.
Wskaźnik EBITDA wyniósł 2,09 mln zł wobec ujemnego na poziomie 334 tys. zł przed rokiem.
(KOZ, 13.05.2016)