Piłkarskie klubowe MŚ z obrazem z kamery umieszczonej na stroju sędziego  |  Kolejne shortlisty Cannes Lions 2025  |  Wyniki finansowe producenta "Ślubu od pierwszego wejrzenia"  |  Spółka realizująca programy kabaretowe zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność talk-show "Mówię Wam" w TVN Siedem  |  Serial dokumentalny TVP 1  |  Polsat Box Go ma dziewiętnasty kanał  |  "Poranna rozmowa" w RMF FM  |  Zestawienie portali z informacjami z regionu  |  Spór Lewandowski – Probierz w sieci  |  Odbiorcy sceptyczni wobec AI w branży newsowej  |  WPP Media Poland  |  Podkarpackie szuka agencji  |  Zespół Kantar Polska  |  RFI i France 24 podpadły władzom Togo  |  Cannes Lions: szef Amazona wybrany na człowieka roku mediów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Piłkarskie klubowe MŚ z obrazem z kamery umieszczonej na stroju sędziego  |  Kolejne shortlisty Cannes Lions 2025  |  Wyniki finansowe producenta "Ślubu od pierwszego wejrzenia"  |  Spółka realizująca programy kabaretowe zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność talk-show "Mówię Wam" w TVN Siedem  |  Serial dokumentalny TVP 1  |  Polsat Box Go ma dziewiętnasty kanał  |  "Poranna rozmowa" w RMF FM  |  Zestawienie portali z informacjami z regionu  |  Spór Lewandowski – Probierz w sieci  |  Odbiorcy sceptyczni wobec AI w branży newsowej  |  WPP Media Poland  |  Podkarpackie szuka agencji  |  Zespół Kantar Polska  |  RFI i France 24 podpadły władzom Togo  |  Cannes Lions: szef Amazona wybrany na człowieka roku mediów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Piłkarskie klubowe MŚ z obrazem z kamery umieszczonej na stroju sędziego  |  Kolejne shortlisty Cannes Lions 2025  |  Wyniki finansowe producenta "Ślubu od pierwszego wejrzenia"  |  Spółka realizująca programy kabaretowe zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność talk-show "Mówię Wam" w TVN Siedem  |  Serial dokumentalny TVP 1  |  Polsat Box Go ma dziewiętnasty kanał  |  "Poranna rozmowa" w RMF FM  |  Zestawienie portali z informacjami z regionu  |  Spór Lewandowski – Probierz w sieci  |  Odbiorcy sceptyczni wobec AI w branży newsowej  |  WPP Media Poland  |  Podkarpackie szuka agencji  |  Zespół Kantar Polska  |  RFI i France 24 podpadły władzom Togo  |  Cannes Lions: szef Amazona wybrany na człowieka roku mediów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: wyniki finansowe

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 13, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grupa Cyfrowy Polsat zwiększyła przychody i zysk

Grupa Cyfrowy Polsat w pierwszym kwartale br. miała 2,28 mld zł przychodów i wypracowała 178,5 mln zł zysku netto.

W porównaniu z końcem marca ub.r. przychody zwiększyły się o 1,3 proc., a zysk netto o 4,5 proc. Wskaźnik EBITDA osiągnął 865 mln zł (spadek o 3,6 proc.).
Przychody segmentu nadawania i produkcji telewizyjnej były o 5 proc. większe i wyniosły 299 mln zł, a EBITDA – 101 mln zł (wzrost o 1 proc.)
Wpływy Grupy Telewizji Polsat z reklamy telewizyjnej i sponsoringu urosły o 4,2 proc. do 229 mln zł.
Grupa Cyfrowy Polsat na koniec marca br. miała 16,53 mln aktywnych usług generujących przychód (o 0,6 proc. więcej niż na koniec marca ub.r.), w tym 4,56 mln usług płatnej telewizji (wzrost o 3,5 proc.). Grupa zanotowała spadek – o 2,9 proc. do 5,89 mln – klientów kontraktowych, z których 1,09 mln korzysta z programu Smartdom.
Wskaźnik APRU, czyli przychód z jednego klienta miesięcznie zwiększył się o 1,4 proc. do 87 zł. Natomiast churn (wskaźnik odpływu klientów) urósł z 9,5 proc. do 9,8 proc. Z kolei z Ipli korzystało miesięcznie średnio 3,8 mln użytkowników.

(KOZ, 13.05.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.