Grupa 4fun Media zwiększyła przychody dwukrotnie
Grupa Kapitałowa 4fun Media SA w pierwszym kwartale br., w porównaniu z analogicznym okresem ub.r., podwoiła przychody ze sprzedaży, ale zmniejszyła zysk netto.
Przychody w pierwszym kwartale br. wyniosły 8,59 mln zł (wzrost o 103 proc.), z czego 4 mln zł stanowiły wpływy z reklam (wzrost o 3 proc.), a 751 tys. zł – działalność agencji reklamowej Bridge4fun, pracującej głównie dla T-Mobile. Grupa osiągnęła 416 tys. zł zysku netto (spadek o 25 proc.), a EBITDA zwiększyła się o 32 proc. do 1,47 mln zł.
”W ocenie zarządu 4fun Media SA kolejny kwartał powinien utrzymać tendencję w obszarze dywersyfikacji przychodów spółki oraz systematycznego wzrostu sprzedaży pochodzącej z innych źródeł niż tradycyjna reklama telewizyjna” – stwierdziła spółka w raporcie kwartalnym.
Grupę Kapitałową 4fun Media SA tworzą: 4fun Media SA (nadawca 4fun.tv, 4fun Hits, oraz 4fun Dance), Screen Network (firma reklamy zewnętrznej), Program (dystrybucja kanałów telewizyjnych) oraz Bridge4fun.
(KOZ, 13.05.2016)