Grupa ZPR Media chce powiększyć  |  Polsat zmienia dzień emisji programu publicystycznego  |  TVN Warner Bros. Discovery wyda 250 mln zł  |  Polpharma wybiera w przetargu  |  Najdroższa pozycja w styczniowym cenniku Polsatu  |  "Sylwester z Dwójką" w Chorzowie  |  Oglądalność Teatru Telewizji w TVP 1  |  TVN i TVN Siedem pokażą Festiwal Piosenki Filmowej  |  Widownia naziemnego ViDoc TV stopniowo rośnie  |  Program Marka Sierockiego w nowym paśmie TVP 2  |  Po przejęciu przez Emitel spółka PSN Infrastruktura zmieniła nazwę  |  Radio Katowice przygotowuje słuchowisko  |  Ruszyła 17. edycja konkursu SGL Local Press  |  Formind i Euvic Media wygrały  |  Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu szuka  |  Keino przygotuje kampanię  |  Założyciel Ozy Media skazany na 10 lat więzienia  |  UE i Australia nakładają kary na Metę, Trump spotyka się z szefem TikToka  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa ZPR Media chce powiększyć  |  Polsat zmienia dzień emisji programu publicystycznego  |  TVN Warner Bros. Discovery wyda 250 mln zł  |  Polpharma wybiera w przetargu  |  Najdroższa pozycja w styczniowym cenniku Polsatu  |  "Sylwester z Dwójką" w Chorzowie  |  Oglądalność Teatru Telewizji w TVP 1  |  TVN i TVN Siedem pokażą Festiwal Piosenki Filmowej  |  Widownia naziemnego ViDoc TV stopniowo rośnie  |  Program Marka Sierockiego w nowym paśmie TVP 2  |  Po przejęciu przez Emitel spółka PSN Infrastruktura zmieniła nazwę  |  Radio Katowice przygotowuje słuchowisko  |  Ruszyła 17. edycja konkursu SGL Local Press  |  Formind i Euvic Media wygrały  |  Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu szuka  |  Keino przygotuje kampanię  |  Założyciel Ozy Media skazany na 10 lat więzienia  |  UE i Australia nakładają kary na Metę, Trump spotyka się z szefem TikToka  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa ZPR Media chce powiększyć  |  Polsat zmienia dzień emisji programu publicystycznego  |  TVN Warner Bros. Discovery wyda 250 mln zł  |  Polpharma wybiera w przetargu  |  Najdroższa pozycja w styczniowym cenniku Polsatu  |  "Sylwester z Dwójką" w Chorzowie  |  Oglądalność Teatru Telewizji w TVP 1  |  TVN i TVN Siedem pokażą Festiwal Piosenki Filmowej  |  Widownia naziemnego ViDoc TV stopniowo rośnie  |  Program Marka Sierockiego w nowym paśmie TVP 2  |  Po przejęciu przez Emitel spółka PSN Infrastruktura zmieniła nazwę  |  Radio Katowice przygotowuje słuchowisko  |  Ruszyła 17. edycja konkursu SGL Local Press  |  Formind i Euvic Media wygrały  |  Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu szuka  |  Keino przygotuje kampanię  |  Założyciel Ozy Media skazany na 10 lat więzienia  |  UE i Australia nakładają kary na Metę, Trump spotyka się z szefem TikToka  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: badania internetu

Dział: INTERNET

Dodano: Maj 13, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Gemius: Grupa Onet-RASP w kwietniu br. miała więcej użytkowników niż Grupa Wirtualna Polska

Grupa Onet-RASP w kwietniu br. miała więcej użytkowników niż Grupa Wirtualna Polska, uwzględniając odwiedzanie strony nie tylko na komputerach, ale i urządzeniach mobilnych.

Serwisy Grupy Onet-RASP odwiedziło 20,38 mln internautów, podczas gdy Wirtualnej Polski 20,05 mln. Liderem była Grupa Google, która miała 25,27 mln użytkowników, a wiceliderem Facebook.com z 22,25 mln.
Analizując korzystanie jedynie z komputerów, to Grupa WP (17,81 mln użytkowników) była przed Grupą Onet-RASP (17,65 mln). Grupę Google odwiedziło 23,41 mln internautów, a Facebooka – 19,42 mln. W pierwszej dziesiątce były także: Grupa Allegro (15,62 mln), Grupa Interia.pl (14,13 mln), Grupa Gazeta.pl (13,07 mln), Grupa Polska Press (10,82 mln), Wikipedia.org (10,31 mln) oraz Grupa Microsoft (7,94 mln).
Na urządzeniach mobilnych Grupa Google miała 16,78 mln użytkowników, Facebook.com – 13,72 mln, Grupa Onet-RASP – 12,23 mln, Grupa Wirtualna Polska – 11 mln, Grupa Gazeta.pl – 9,19 mln, Grupa Allegro.pl – 9,08 mln, Grupa Interia.pl – 8,69 mln, Wikipedia.org – 8,25 mln, Grupa Polska Press – 7,72 mln, a dziesiąta Grupa ZPR Media – 4,97 mln.
Dane: badanie GemiusAudience.

(13.05.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.