Temat: public relations

Dział: PERSONALIA

Dodano: Maj 12, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Klaudia Rakowska-Zając nową dyrektor ds. marketingu i PR w agencji K2

Klaudia Rakowska-Zając (fot. materiały prasowe K2)

Stanowisko dyrektor ds. marketingu i PR w agencji K2 objęła Klaudia Rakowska-Zając.

Rakowska-Zając zajmuje się komunikacją działań agencji K2 oraz dbaniem o jej wizerunek na rynku polskim i zagranicznym. Raportuje do dyrektora współzarządzającego Arka Szulczyńskiego. Wesprze także działania employer brandingowe i komunikację wewnętrzną agencji.
Wcześniej przez osiem lat komunikacją agencji K2 zajmowała się Marta Krajenta.
Rakowska-Zając przez ostatni rok w A+E Networks Polska zajmowała się komunikacją kanału telewizyjnego dla kobiet - Lifetime.

(AMS, 12.05.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.