Deloitte Digital przygotowała aktywację dla marki Mirinda z udziałem youtuberów
Cybermarian i Aga Grzelak będą tesować nowe smaki Mirindy
PepsiCo rozpoczyna kampanię internetową dla marki Mirinda. Prowadzona kampania wspiera launch dwóch nowych smaków napojów Mirindy – brzoskwiniowego i gruszkowego.
Działania marketingowe oparte zostały na głosowaniu konsumentów na jeden z dwóch smaków. Ten, który zdobędzie więcej głosów, od sierpnia br. będzie w stałej sprzedaży. Biorący udział w akcji youtuberzy - Cyber Marian i Aga Grzelak - stworzą filmy, w których wspólnie przeprowadzą testy nowych smaków Mirindy. W ramach kampanii prowadzone są działania w mediach społecznościowych. Aktywacja obejmuje także kampanię telewizyjną i kinową przygotowaną przez agencję BBDO Warszawa, a uzupełnią ją działania w punktach sprzedaży. Od marca obsługą działań digitalowych marek PepsiCo zajmuje się Deloitte Digital.
(AMS, 12.05.2016)