Temat: instagram

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Maj 12, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Instagram zmienia logo i wygląd interfejsu

Nowe logo Instagrama

Społecznościowy serwis fotograficzny Instagram zmienił logo. Wraz z aplikacją główną nowe logo otrzymały również powiązane z nią programy narzędziowe m.in. Boomerang, Hyperlapse i Layout.

Nowy logotyp należącego do Facebooka serwisu jest utrzymany w krzykliwej kolorystyce. Wraz z aplikacją główną nowe logo otrzymały również powiązane z nią programy narzędziowe m.in. Boomerang, Hyperlapse i Layout. Zmieniony został również design interfejsu użytkownika serwisu. Za zmiany odpowiada szef ds. designu Instagrama - Ian Spalter.

(LL, 12.05.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.