Temat: marketing

Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 11, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

KFC reklamuje się w Hongkongu jadalnym lakierem do paznokci

W ramach wirusowego projektu marketingowego dla KFC sieć Ogilvy & Mather opracowała jadalne lakiery do paznokci.

Nietypowy projekt jest częścią kampanii reklamowej prowadzonej w Hongkongu pod hasłem ”It's finger lickin' good” (tłum. ”Dobre, że palce lizać”). W hongkońskich lokalach amerykańskiej sieci fast food dostępne są dwa rodzaje jadalnych lakierów do paznokci. Oba mają smak smażonego kurczaka – jeden w wersji łagodnej (w kolorze beżowym), a drugi ostrej (w kolorze czerwonym).

(LL, 11.05.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.