Lion’s Bank promuje się w telewizji jako sponsor programów
Lion's Bank, który specjalizuje się w obsłudze zamożnych klientów, postawił na sponsoring programów telewizyjnych w popularnych stacjach informacyjnych i tematycznych.
Lion’s Bank jest oddziałem bankowości prywatnej Idea Banku. Do tej pory reklamował się głównie w Internecie – w tym kanale korzysta z pomocy Value Media. Teraz promuje się również jako sponsor programów w wybranych telewizjach informacyjnych, sportowych, przyrodniczych, motoryzacyjnych i popularnonaukowych. Sponsoruje m.in. w TVN 24 "Kiosk z gazetami", "Szkło kontaktowe", "Pogodę" i "Bilans notowań", a w TVN Turbo programy "Uwaga, pirat!", "Absurdy drogowe", "Baba za kółkiem". Billboardy sponsorskie banku są emitowane w 11 stacjach. W zależności od kanału bank wykorzystuje kontekstowe hasła np. życząc widzom dzikich emocji podczas podglądania życia zwierząt, okrzyków radości podczas meczu czy dobrych newsów. Swoją aktywność w telewizji Lion’s Bank planuje zakończyć w połowie grudnia br. Czas telewizyjny kupił dla niego MediaVest.
(AMS, 11.05.2016)
