Temat: marketing

Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 11, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kompania Piwowarska robi przegląd rynku agencji digital

Kompania Piwowarska zaprasza agencje digitalowe do prezentacji swojego portfolio -  wynika z informacji "Presserwisu".

Do wybranych agencji digital trafiło zaproszenie z Kompanii Piwowarskiej będące przeglądem rynku. Zaproszenie nie precyzuje, jakiej marki dotyczyć ma przyszła współpraca, ani też jaki będzie zakres obowiązków wybranej agencji. Nie otrzymały one briefu, który by to określał.
Dla Kompanii Piwowarskiej pracują obecnie m.in. PZL (Żubr, Książęce), Saatchi & Saatchi (Tyskie), GPD (Lech, Grolsch), Hand Made (Kozel), Nairobia (Książęce Pale). Za działania w Internecie odpowiadają m.in. agencja Lubię to - linked by Isobar i Tailor Made PR.

(AMS, 11.05.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.