Sprzedaż dzienników regionalnych w pierwszym kwartale 2016 roku: 1. „Gazeta Pomorska”, 2. "Dziennik Zachodni", 3. "Głos Wielkopolski"
W okresie od stycznia do marca 2016 roku wśród dzienników regionalnych i lokalnych najlepiej sprzedawała się „Gazeta Pomorska”. Wszystkim 25 tytułom z tego segmentu kontrolowanym przez Związek Kontroli Dystrybucji Prasy spadła sprzedaż w porównaniu z tym okresem ub.r.
Najwyższą średnią sprzedaż miała „Gazeta Pomorska”. W pierwszym kwartale br. spadła jednak poniżej 40 tys. egz. - do 38 708 egz. (spadek o 8,8 proc.). Na drugim miejscu znalazł się „Polska Dziennik Zachodni” - 35 126 egz. (spadek o 15,63 proc.). Trzeci w zestawieniu jest "Polska Głos Wielkopolski” - 27 786 egz. (spadek o 12,18 proc.).
Spośród 25 dzienników regionalnych i lokalnych największy spadek sprzedaży miała „Polska Metropolia Warszawska” – o 17,73 proc., do 3 341 egz. Wszystkie wymienione tytuły należą do Polska Press Grupy.
Spośród dzienników ogólnopolskich sprzedaż poprawia tylka "Gazeta Polska Codziennie"
Sprzedaż dzienników
Create bar charts
(IKO, 10.05.2016)