Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: KOMUNIKATY PRASOWE

Dodano: Maj 09, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

CARPORT przeprowadzi pierwszą w Polsce międzynarodową aukcję samochodów zabytkowych na żywo i w Internecie - zapraszamy dziennikarzy

CARPORT lider polskiego rynku aukcji samochodowych robi kolejny krok do przodu. Po aukcjach samochodowych dla dostawców jakie firma organizuje na portalu aukcyjnym www.car-port.pl przyszedł czas na aukcje na żywo z jednoczesnym wsparciem internetowym.

Press

W Międzynarodowym Centrum Targowo-Kongresowym PTAK WARSAW EXPO w Nadarzynie w sobotę 14 maja 2016 roku, podczas targów Oldtimer Warsaw, CARPORT zorganizuje aukcję na żywo pojazdów z minionej epoki. Wszystkie pojazdy zostaną zgromadzone i będą dostępne dla nabywców w jednym miejscu podczas trwania aukcji. Jednocześnie podstawowe dane i parametry, zdjęcia, szczegóły techniczne oraz elementy historii pojazdu wykonane przez renomowanych rzeczoznawców dostępne będą na portalu aukcyjnym www.car-port.pl, gdzie także będzie można brać udział w aukcji oldtimerów. Aukcja na żywo oraz ta internetowa będą równouprawnione i prowadzone w tym samym, realnym czasie. W ten sposób CARPORT wyznacza nowy standard aukcjonowania.

W ofercie aukcyjnej znajdzie się 35 pojazdów, między innymi: Ford Mustang GT350 z 1965 roku, Aero 1936, Jaguar MK1 1959, Mercedes 220S 1959 (pierwsza seria, pojazd wyprodukowany na zlecenie ambasady US w Rzymie). Nie lada gratką dla fanów motoryzacji i inwestorów będzie licytacja srebrnego ferrari.

Na luksusowy Pierce Arrow 126 z 1929 roku cena wywoławcza została ustalona na 150 000,00 złotych. Posiadanie tego samochodu był wyznacznikiem zamożności w Stanach Zjednoczonych w latach międzywojennych. Jeździły nimi Gwiazdy Hollywood oraz przedstawiciele amerykańskiej finansjery. Ze wszystkimi cenami wywoławczymi można się zapoznać na www.car-port.pl.

Kupno dobrze utrzymanych pojazdów z minionej epoki, to doskonała inwestycja. Pod względem rentowności należy do dziesiątki najbardziej opłacalnych.

Dziennikarzy zainteresowanych przebiegiem akcji i motoryzacją zapraszamy do akredytacji w strefie Media VIP. Po rejestracji na stronie http://car-port.pl/event/registerMedia dziennikarz otrzyma: bezpłatny wstęp na Wystawę i Targi Oldtimer - 14 maja 2016 roku; nieograniczony dostęp do aukcjonowanych pojazdów od godziny 10–14 w dniu aukcji; unikalny identyfikator Media VIP dający prawo do zajęcia miejsca siedzącego na widowni Media VIP podczas aukcji, z nieskrępowanym dostępem do aukcjonowanych pojazdów w celu wykonywania zdjęć i filmów; materiały prasowe przed jak i po aukcji, dostęp do open-baru podczas aukcji, elektroniczny katalog aukcji, udział w bankiecie po zakończeniu aukcji.

 

 

Paweł Rzepka
pełnomocnik zarządu
CAR PORT sp. z o.o.

(09.05.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.