Nike prowadzi kampanię „Pokolenie Lewandowskiego” (wideo)
07.05.2016, 21:56

Papaya Films wyprodukowała nową kampanię dla Nike z udziałem reprezentacyjnych piłkarzy - Roberta Lewandowskiego, Arkadiusza Milika i Bartosza Kapustki.
30-sekundowy spot rozpoczynający kampanię „Pokolenie Lewandowskiego” wieńczy myśl, że wystarczy jeden - Robert Lewandowski - aby zainspirować całe pokolenie. W filmie widzimy grupę zawodników, od tych najmłodszych, nieznanych, aż po Bartosza Kapustkę i Arkadiusza Milika. Za kreację odpowiada agencja B-Reel, za reżyserię Mikael Marcimain, za zdjęcia Jim Jolliffe.
Kolejne odsłony kampanii będą pojawiać się na przestrzeni najbliższych tygodni.
Papaya wygrała przetarg międzynarodowy, pokonując studia m.in. z Wielkiej Brytanii.
(AMS, 07.05.2016)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
