Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 07, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nike prowadzi kampanię „Pokolenie Lewandowskiego” (wideo)

Papaya Films wyprodukowała nową kampanię dla Nike z udziałem reprezentacyjnych piłkarzy - Roberta Lewandowskiego, Arkadiusza Milika i Bartosza Kapustki.

30-sekundowy spot rozpoczynający kampanię „Pokolenie Lewandowskiego” wieńczy myśl, że wystarczy jeden - Robert Lewandowski - aby zainspirować całe pokolenie. W filmie widzimy grupę zawodników, od tych najmłodszych, nieznanych, aż po Bartosza Kapustkę i Arkadiusza Milika. Za kreację odpowiada agencja B-Reel, za reżyserię Mikael Marcimain, za zdjęcia Jim Jolliffe.
Kolejne odsłony kampanii będą pojawiać się na przestrzeni najbliższych tygodni.
Papaya wygrała przetarg międzynarodowy, pokonując studia m.in. z Wielkiej Brytanii.

(AMS, 07.05.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.