Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: KOMUNIKATY PRASOWE

Dodano: Maj 06, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Produkty Nikon z dwoma nagrodami Red Dot Award

Lustrzanki cyfrowe Nikon D5 oraz D500 zostały wyróżnione w konkursie Red Dot Award w kategorii Product Design. Nagrody zostały przyznane przez Design Zentrum Nadrenia Północna-Westfalia w Essen, w Niemczech.

Red Dot Award: Product Design to światowej klasy nagrody przyznawane produktom, które zostały dopuszczone do sprzedaży w ciągu ostatnich 2 lat i wyróżniają się w takich kategoriach, jak: innowacyjność, funkcjonalność, ekologia i trwałość. Brana jest również pod uwagę ergonomia produktu.

W tym roku nagrody Red Dot Award: Product Design zostały przyznane po raz 61-wszy. Zwycięzcy zostali wybrani spośród 5200 zgłoszeń z 57 krajów. Nagrodzony sprzęt będzie można zobaczyć na specjalnej wystawie, która odbędzie się w terminie 5-31 lipca 2016 r. w Red Hot Design Museum w Essen.

Więcej informacji na temat konkursu: http://en.red-dot.org

Nikon D5

Aparat Nikon D5 jest nową flagową cyfrową lustrzanką jednoobiektywową formatu FX wyposażoną w niewiarygodny 153-polowy system autofokusa nowej generacji. D5 precyzyjnie śledzi obiekty niezależnie od tego, czy fotografujemy na torze wyścigowym czy na czerwonym dywanie. Autofokus oferuje także wyjątkowo szerokie pokrycie kadru, a nowy bufor umożliwia rejestrację nawet 200 zdjęć w formacie NEF (RAW) w trakcie jednej serii. Nowa matryca i czujnik pomiaru światła zapewniają niespotykanie dokładne rozpoznawanie obiektów i odwzorowanie szczegółów obrazu. Najwyższa rozszerzona czułość w historii firmy Nikon pozwala fotografować w warunkach od ostrego słońca po astronomiczny zmierzch, a funkcja nagrywania filmów D-Movie umożliwia rejestrowanie materiału w rozdzielczości 4K/UHD.

Nikon D500

Nikon D500 to flagowa cyfrowa lustrzanka formatu DX, młodszy brat modelu D5, która oferuje niezwykłe możliwości i zdumiewającą precyzję. Jest wyposażona w ten sam, jak w przypadku D5, 153-polowy system AF nowej generacji charakteryzujący się wyjątkowo szerokim pokryciem kadru. Nowa matryca i czujnik pomiaru światła zapewniają bardzo dokładne rozpoznawanie obiektów i odwzorowanie szczegółów. Aparat pozwala wykonywać zdjęcia z szybkością do 10 kl./s, a dzięki buforowi o dużej pojemności w jednej serii można wykonać nawet 200 zdjęć w formacie NEF (RAW). Oznacza to możliwość uzyskania 20-sekundowej serii zdjęć najwyższej jakości. Funkcja nagrywania filmów D-Movie pozwala na rejestrowanie aparatem do 29 minut i 59 sekund materiału w rozdzielczości 4K/UHD, a wbudowana technologia SnapBridge zapewnia łączność aparatu D500 z urządzeniami inteligentnymi za pomocą standardu komunikacji Bluetooth low energy.

 

Olga Chełchowska
Walk PR

(06.05.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.