Temat: prasa

Dział: PERSONALIA

Dodano: Maj 06, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tomasz Fill dyrektorem ds. projektów wydawniczych w Bonnier Business Polska

Tomasz Fill (fot. Piotr Król/Press)

Od wczoraj Tomasz Fill jest dyrektorem ds. projektów wydawniczych w Bonnier Business Polska. Pracuje w zespole Bartosza Wysockiego, który też od wczoraj pracuje w Bonnier Business Polska na stanowisku chief revenue officera.

Tomasz Fill zajmuje się komercjalizacją projektów wydawniczo-marketingowych, takich jak rankingi, raporty, debaty lub konferencje. Chodzi o wydarzenia: Czas na patriotyzm gospodarczy, Gazele Biznesu, Giełdowa Spółka Roku, 100 Kobiet Biznesu oraz Złoty Bankier. Tomasz Fill pracuje w zespole Bartosza Wysockiego, który też od wczoraj pracuje w Bonnier Business Polska na stanowisku chief revenue officera. - Po jakimś czasie trzeba się zastanowić, czy chce się jedną rzecz robić całe życie. Oferta Bonniera pozwalała mi na zmianę, zdobycie nowych umiejętności i rozszerzenie profilu zawodowego - wyjaśnia Tomasz Fill.
Ostatnio stanowisko osoby odpowiedzialnej za komercjalizację projektów specjalnych i wydawniczych w Bonnier Business Polska nie było obsadzone. Wcześniej zajmował się tym Andrzej Stepanów, który pod koniec ub.r. rozstał się z wydawnictwem.
Fill od 2010 roku do lutego br. był dyrektorem wykonawczym ds. komunikacji korporacyjnej w PKN Orlen. Wcześniej był m.in. dyrektorem departamentu sponsoringu w Grupie TP, rzecznikiem prasowym PZU SA i PZU Życie, dyrektorem zarządzającym ds. komunikacji korporacyjnej i relacji inwestorskich w PGNiG oraz dyrektorem departamentu public relations i rzecznikiem prasowym PKO BP.

(JM, 06.05.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.