Michał Rutkowski dyrektorem marketingu Gazeta.pl
Michał Rutkowski (fot. materiały prasowe)
Michał Rutkowski, do niedawna zastępca dyrektora zarządzającego Grupy NaTemat.pl, został dyrektorem marketingu Gazeta.pl. Zastąpił Kalinę Wyszyńską, która rozstała się z Agorą.
Rutkowski odpowiada za strategię marketingową portalu Gazeta.pl oraz jego serwisów tematycznych. - Do NaTemat.pl przyszedłem na półtora roku w przełomowym momencie, kiedy firma zmieniała się z małej w średnią. Kilka miesięcy temu moi przyjaciele z Gazeta.pl zwrócili się do mnie, żebym polecił kogoś na stanowisko dyrektora marketingu. Zaproponowałem kilka nazwisk, potem dodałem siebie, przeszedłem proces rekrutacyjny i od maja jestem dyrektorem marketingu. Gazeta.pl to bliska mi marka, 15 lat temu, pracując w agencji reklamowej DDB, uczestniczyłem w jej launchu, chcę ją rozwijać zarówno pod względem komunikacji, jak i produktu - mówi Rutkowski.
- Okres pracy Michała Rutkowskiego w Grupie NaTemat został uzgodniony między stronami, gdy Michał Rutkowski przychodził do firmy na początku 2015 roku. Mieliśmy więc kilkanaście miesięcy na właściwe zaplanowanie pracy i podział obowiązków - wyjaśnia Tomasz Machała, dyrektor zarządzający i redaktor naczelny NaTemat.pl.
Rutkowski był wcześniej m.in. dyrektorem zarządzającym agencji Tribal DDB, dyrektorem marketingu wydawanego przez Agorę dziennika "Nowy Dzień". Zastąpił na stanowisku Kalinę Wyszyńską, która po 15 latach rozstała się z firmą. - Pracowałam do końca lutego, od maja jestem już w nowym miejscu - wyjaśnia Wyszyńska, która została chief marketing officerem w funduszu To Reforge.
NaTemat.pl nie planuje zatrudnienia następcy Rutkowskiego. - Obowiązki Michała Rutkowskiego w największym stopniu przejął dyrektor contentu Grupy Michał Mańkowski - wyjaśnia Tomasz Machała.
(JM, 06.05.2016)