"Gazeta Współczesna" zmieniła layout
10.04.2006, 09:03
Od dziś "Gazeta Współczesna" (Wydawnictwo Prasa Podlaska) ukazuje się w nowej szacie graficznej.
Zmiana layoutu dziennika jest gruntowna, a zaprojektował go Krzysztof Ignatowicz, dyrektor artystyczny ”Dziennika Bałtyckiego”. Zmieniły się logo i kolorystyka winiety – jest teraz pomarańczowa, była czarno-żółta. Wraz z nową szatą graficzną, która ma sprawić, że dziennik będzie bardziej uporządkowany, wprowadzono nowe kolumny tematyczne – m.in. Moja rodzina, Na kłopoty, Twoje pieniądze i Rozrywka. Format dziennika został nieco zmniejszony. Od dziś ”Gazeta Współczesna” liczy od 24 do 40 kolumn w pełnym kolorze. Zmiany poprzedzono badaniami fokusowymi przeprowadzonymi przez ARC. Średnia sprzedaż ”Gazety Współczesnej” w ub.r. wyniosła 19 371 egz. (dane ZKDP).(GK, 10.04.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










