Dział: PRASA

Dodano: Kwiecień 10, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Gazeta Współczesna" zmieniła layout

Od dziś "Gazeta Współczesna" (Wydawnictwo Prasa Podlaska) ukazuje się w nowej szacie graficznej.

Zmiana layoutu dziennika jest gruntowna, a zaprojektował go Krzysztof Ignatowicz, dyrektor artystyczny ”Dziennika Bałtyckiego”. Zmieniły się logo i kolorystyka winiety – jest teraz pomarańczowa, była czarno-żółta. Wraz z nową szatą graficzną, która ma sprawić, że dziennik będzie bardziej uporządkowany, wprowadzono nowe kolumny tematyczne – m.in. Moja rodzina, Na kłopoty, Twoje pieniądze i Rozrywka. Format dziennika został nieco zmniejszony. Od dziś ”Gazeta Współczesna” liczy od 24 do 40 kolumn w pełnym kolorze. Zmiany poprzedzono badaniami fokusowymi przeprowadzonymi przez ARC. Średnia sprzedaż ”Gazety Współczesnej” w ub.r. wyniosła 19 371 egz. (dane ZKDP).

(GK, 10.04.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.