Europejscy wydawcy przeciwni testom Google  |  Tania dezinformacja w social mediach  |  Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Kanał dla seniorów Silver TV bez poranka  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Europejscy wydawcy przeciwni testom Google  |  Tania dezinformacja w social mediach  |  Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Kanał dla seniorów Silver TV bez poranka  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Europejscy wydawcy przeciwni testom Google  |  Tania dezinformacja w social mediach  |  Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Kanał dla seniorów Silver TV bez poranka  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: programy telewizyjne

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 05, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Szósta edycja "Piekielnej kuchni" Polsatu będzie bez Wojciecha Modesta Amaro

Na piątej edycji Wojciech Modest Amaro zakończył prowadzenie "Piekielnej kuchni" (fot. Maciej Piórko/Polsat)

Premierowe odcinki piątej edycji talent show "Piekielna kuchnia" przyciągały do Polsatu średnio 1,48 mln widzów – ok. 150 tys. mniej niż w poprzednim sezonie, jesienią ub.r. W planowanej szóstej edycji uczestnikami programu zajmie się nowy szef kuchni. Wojciech Modest Amaro zakończył bowiem prowadzenie "Piekielnej kuchni".

Polsat nadawał piąty sezon "Piekielnej kuchni" od 1 marca do 3 maja, we wtorki o 20.05. W grupie wszystkich widzów w czasie emisji tego programu stacja miała średnio 9,3 proc. udziału w rynku, a w grupie komercyjnej (widzowie mający 16-49 lat) – 14,6 proc. W obu grupach Polsat przegrywał tylko z Dwójką, która miała 31,3 proc. w grupie ogólnej i 25,5 proc. w komercyjnej. Gorzej od Polsatu wypadły zaś: TVN z udziałem 9,2 proc. (10,5 proc. w grupie 16-49) i TVP 1 - 6 proc. (3,9 proc.).
Sprzedaż reklam przy programie "Piekielna kuchnia" dała Polsatowi cennikowo 22,7 mln zł (dane bez uwzględnienia rabatów) – to 20 proc. mniej niż w poprzednim sezonie.
Prowadzący dotychczas "Piekielną kuchnię" Wojciech Modest Amaro odchodzi z programu. - W castingu na jego następcę bierze udział wąskie grono szefów kuchni – mówi Nina Terentiew, członek zarządu Polsatu ds. programowych. - Wojciech Modest Amaro pozostanie w gronie jurorów kolejnej edycji "Top Chef" – dodaje.
Dane: Nielsen Audience Measurement.

(RUT, 05.05.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.