Temat: marketing

Dział: PERSONALIA

Dodano: Maj 04, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Anna Kania dyrektorem marketingu w DHL Parcel Polska

Anna Kania została dyrektor marketingu w firmie kurierskiej DHL Parcel Polska. Zastąpiła Roberta Sulicha.

Do obowiązków dyrektor marketingu należy m.in. rozwój produktów oraz usług dla klientów biznesowych i indywidualnych, pozycjonowanie marki DHL Parcel na rynku oraz komunikacja marketingowa. Wcześniej Kania związana była m.in. z firmą Inpost oraz Canal+.

(DR, 04.05.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.