Temat: marketing

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 04, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Red Bull zamyka swoją telewizję

Firma Red Bull, producent napojów energetycznych, niespodziewanie zapowiedziała wczoraj, że zamierza zamknąć swój kanał telewizyjny Servus TV.

Dokładny termin i powody zamknięcia stacji nie zostały ujawnione. Servus TV debiutowała w 2009 roku. Była dostępna w krajach niemieckojęzycznych. Red Bull dofinansowywał ją kwotą ok. 100 mln euro rocznie.
Kilka tygodni temu austriacka firma przełożyła datę uruchomienia zapowiadanego od dawna międzynarodowego kanału telewizyjnego. Red Bull Global TV miał wystartować w kwietniu. Początkowo jego oferta miała być dostępna za pośrednictwem Internetu, a latem wystartować również w formie linearnej telewizji. W związku z problemami organizacyjnymi Red Bull przełożył debiut stacji o sześć miesięcy.
Red Bull Global TV ma trafić do oferty płatnych platform telewizyjnych i kablówek na całym świecie. Ramówkę programu wypełnią treści dotyczące sportów ekstremalnych, relacje z eventów muzycznych i filmy dokumentalne.

(LL, 04.05.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.