Nominacje w kolejnych sześciu kategoriach Polskiego Konkursu Reklamy KTR 2016
Ogłoszono short listy Polskiego Konkursu Reklamy KTR 2016 w kolejnych sześciu kategoriach. Najwięcej nominacji ma agencja DDB&tribal.
32 prace nominowano do nagród w kategorii Film, z czego najwięcej otrzymała agencja BBDO Warszawa - trzy nominacje za kampanię przygotowaną dla firmy Prudential i dwie za działania dla Narodowego Centrum Kultury (NCK) oraz Mercedesa. Cztery razy do nagród nominowano agencję K2 (m.in. za kampanie dla firmy Decathlon Polska i projekt dla PGE).
W kategorii Media na short liście znalazło się 28 projektów, z czego po cztery nominacje otrzymały agencje DDB&tribal (m.in. za działania dla Estrady Polskiej i McDonald's) i K2 (m.in. za projekt dla Teatru IMKA).
Sześć prac nominowano w kategorii Druk - po dwie otrzymały agencje Grey Group (za kampanię dla Volvo i Ikea) i Ogilvy & Mather (za kampanię "Żona" przygotowaną dla Grupy Żywiec). Za kampanie radiowe do nagród nominowano cztery agencje (Grey Group, DDB&tribal, BBDO Warszawa i Dorotę Dubielecką), a w kategorii Digital & Mobile - 45. Najwięcej z nich powędrowało do DDB&tribal (dziewęć nominacji, m.in. za działania dla McDonald's i PZU).
Ogłoszono również short listy w kategorii Kampania - 14 nominacji, po dwie dla agencji Brain i DDB&tribal.
Wcześniej pisaliśmy o nominacjach w innych kategoriach.
Zwycięzców wybierze jury pod przewodnictwem Rodrigo Sobrala, integrated executive creative directora R/GA London.
Konkurs KTR skierowany jest do agencji, domów mediowych, studiów filmowych, agencji fotograficznych, domów produkcyjnych, studiów dźwiękowych i twórców działających samodzielnie.
Wyniki konkursu, który organizuje Klub Twórców Reklamy i Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, zostaną ogłoszone 24 maja br.
(DR, 30.04.2016)
