Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: KOMUNIKATY PRASOWE

Dodano: Kwiecień 29, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Samsung zmienia dziennikarstwo sportowe

Polscy dziennikarze sportowi zostaną wyposażeni w kamery Gear 360, gogle GearVR i smartfony Galaxy S7. Dzięki temu będą mogli pokazywać swoim Czytelnikom i Widzom relacje z wydarzeń sportowych w zupełnie nowy, angażujący odbiorców sposób.

Samsung Electronics Polska wyposaży czołowych polskich dziennikarzy sportowych w Gear 360, kamery rejestrujące obraz dookólny. Wrażenie zupełnego „zanurzenia” w przekazywanym filmie jest możliwe także na ekranie komputera, ale staje się zupełnie nowym doświadczeniem w okularach Gear VR.

– Ludzie chcą mieć na wyciągnięcie ręki swoich idoli. My, dziennikarze sportowi, jesteśmy przekaźnikiem. Myślę, że rzeczywistość wirtualna będzie doskonałym narzędziem w naszej pracy – powiedział Michał Pol, redaktor między innymi Przeglądu Sportowego oraz znany sportowy bloger.

– Jako lider rynku mobilnego mamy w pewnym sensie obowiązek eksplorowania nieznanych jeszcze zastosowań technologii. Sportowe wartości są nam niezwykle bliskie. Praca zespołowa i rywalizacja są wpisane w DNA naszej firmy. Wszyscy gorąco kibicujemy naszym sportowcom. Mamy nadzieję, że technologia VR w postaci smartfonu Galaxy S7, gogli Gear VR i kamery Gear 360, da wszystkim kibicom jeszcze większą radość ze sportu, szczególnie w obliczu tegorocznych ekscytujących wydarzeń sportowych – powiedział Olaf Krynicki, rzecznik prasowy Samsung Electronics Polska.

Program będzie realizowany w kilku etapach. Początkowo wśród grupy profesjonalnych reporterów. Na podstawie ich doświadczeń Samsung opracuje zestaw dobrych praktyk transmisji 360. Wideo 360 można dziś oglądać na wielu kanałach, także na popularnym YouTube. Filmy i aplikacje VR są również dostępne w sklepie Oculus. Dzięki goglom Gear VR filmy zmieniają się w seans wirtualnej rzeczywistości.

Samsung Gear VR to gogle współpracujące z flagowymi smartfonami Samsung. Dają dostęp do filmów, gier i wielu innych materiałów stworzonych w technologii rzeczywistości wirtualnej. Gear VR wyświetla w pełni sferyczny obraz, który otacza użytkownika i pozwala rozglądać się w każdym kierunku. Gear VR współpracuje ze smartfonami Galaxy S7 edge, S7, S6 edge+, S6 edge i S6. Wystarczy włożyć swój telefon w gogle i uruchomić jedną z wielu aplikacji.

 

Olaf Krynicki
Rzecznik Prasowy
Samsung Electronics Polska Sp. z o.o.

(29.04.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.