Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: KOMUNIKATY PRASOWE

Dodano: Kwiecień 29, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grupa Interia.pl z aplikacją dla Okazjum

Należący do Interii największy serwis z gazetkami promocyjnymi Okazjum dostępny jest teraz także w aplikacji.

„Grupa Interia.pl jest liderem polskiego rynku w segmencie gazetek handlowych online. Dominującą przewagę w desktopie chcemy przełożyć także na mocną pozycję w kanale mobile stąd decyzja o przygotowaniu aplikacji z tego typu ofertą reklamową.” – mówi Karol Kamiński, kierownik produktu i działu projektowego sieci AdRetail, do której należy serwis Okazjum.pl.

Nowa aplikacja Okazjum grupuje w jednym miejscu gazetki ponad trzystu sieci handlowych różnych kategorii. W produkcie znaleźć można zarówno promocje w supermarketach i dyskontach, jak i okazje w drogeriach, sklepach budowlanych czy oferujących sprzęt AGD i RTV. Użytkownik ma na wyciągnięcie ręki ponad dwieście aktualnych gazetek. Przejrzysty i czytelny układ pozwala sprawnie wyszukiwać oferty poszczególnych sieci handlowych i przeglądać przypisane do nich broszury. Dużym ułatwieniem dla internautów jest również możliwość dodawania sklepów do ulubionych – wystarczy jedno oznaczenie, by widzieć gazetki wybranego sklepu jako pierwsze.

Aplikacja dostępna jest na urządzenia mobilne w systemie Android (w niedalekiej przyszłości również na iOS). Pobrać ją można z Google Play.

W portfolio Grupy Interia.pl znajduje się kilka serwisów z ofertą gazetek handlowych online, oprócz Okazjum, także Promoceny.pl i Promocyjni.pl, które sumarycznie notują ponad 1,6 mln RU i 49,6 mln PV*. Serwisy te współtworzą sieć reklamową AdRetail.

*Źródło: Megapanel PBI/Gemius, grudzień 2015

 

Joanna Szpyt-Wiktorowska
PR Manager / Brand Manager

(29.04.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.