Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: KOMUNIKATY PRASOWE

Dodano: Kwiecień 28, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ponad 100 beneficjentów akcji „Reklama Dzieciom” !

Ponad 100 organizacji dostało pieniądze w 23. edycji charytatywnej akcji „Reklama Dzieciom” organizowanej przez TVP, która przyniosła 1,48 mln złotych. Dochód z akcji został w całości podzielony między ubiegające się o pomoc instytucje, stowarzyszenia i fundacje, które na co dzień wspierają najbardziej potrzebujące chore dzieci.

Specjalny charytatywny blok reklamowy został wyemitowany w pierwszy dzień świąt Bożego Narodzenia, tuż po głównym wydaniu „Wiadomości”, a wpływy z niego zależały od oglądalności. Dzięki intensywnej kampanii promującej akcję, blok „Reklama Dzieciom” obejrzało prawie 4 miliony osób, a udziały w widowni wyniosły 25%. Przychód z akcji wyniósł rekordowe 1,48 mln złotych (więcej o ponad 600 tys. zł niż rok wcześniej). Serdecznie za to dziękujemy wszystkim widzom TVP1!

Dochód z akcji podzielono między te placówki, które zgodnie z zasadami złożyły do 31 grudnia 2015 r. odpowiedni wniosek w Biurze Spraw Korporacyjnych Telewizji Polskiej. Pieniądze trafią do tych, którzy pomagają systematycznie chorym dzieciom: stowarzyszeń, fundacji, specjalnych ośrodków wychowawczych, zespołów szkół specjalnych i instytucji opiekuńczych.

Dofinansowanie przeznaczono na: organizację turnusów rehabilitacyjnych dla dzieci i młodzieży z różnymi niepełnosprawnościami oraz kolonii dla dzieci i młodzieży z rodzin biednych, zagrożonych wykluczeniem społecznym, patologicznych, czy rodzin wielodzietnych, dofinansowanie kompleksowej rehabilitacji oraz terapii dzieci i młodzieży z wieloraką niepełnosprawnością, organizacje i przeprowadzenie warsztatów edukacyjno-terapeutycznych oraz zakup sprzętu rehabilitacyjnego (m.in. wyposażenie sal terapii integracji sensorycznej, sal do terapii EEG Biofeedback, czy zakup sprzętu specjalistycznego do rehabilitacji ruchowej oraz sprzętu do terapii wzroku, słuchu
i mowy).

W tym roku akcję wsparły firmy: Orange, Unilever, Tesco, Colian, Procter & Gamble DS Polska, Volkswagen Group Polska, Jeronimo Martins.

Dzięki tegorocznym reklamodawcom z pomocy w tym roku skorzysta ponad sześć tysięcy dzieci! W imieniu dzieci, do których trafią pieniądze z akcji, dziękujemy!

 

Centrum Informacji TVP

(28.04.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.