Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Dział: KOMUNIKATY PRASOWE

Dodano: Kwiecień 26, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

MasterChef Junior z rekordowymi wynikami oglądalności!

Program „MasterChef Junior” hitem wiosennej ramówki TVN. Pierwsza polska edycja kulinarnego show przyciągnęła przed telewizory rekordową liczbę widzów. Losy małych kucharzy śledziło średnio blisko 3 miliony osób. TVN był liderem niedzielnego pasma wieczornego, osiągając w grupie komercyjnej ponad 20% udziałów. Zwycięzcą pierwszej edycji programu została 11-letnia Natalia Paździor.

Nowy program był emitowany na antenie TVN od 21 lutego. Pierwszy z odcinków obejrzało ponad 3 miliony widzów. Rekordowy pod względem udziałów w grupie komercyjnej odcinek wyemitowano 3 kwietnia. TVN osiągnął wówczas aż 24 proc. w grupie 16-49. W porównaniu do analogicznego okres ubiegłego roku stacja zwiększyła swój średni udział w grupie komercyjnej aż o 60 proc.

- Myślę, że za sukcesem „MasterChefa Juniora” stoją przede wszystkim jego uczestnicy. Dzieci urzekły widzów nie tylko swoim niezwykłym kulinarnym talentem, ale również szczerością, poczuciem humoru i wrażliwością – tłumaczy Ewa Leja, producent programu ze strony TVN.

Finał programu wyemitowano 24 kwietnia. Ostatni z odcinków śledziło blisko 3,2 miliony widzów. Zwycięzcą pierwszej polskiej edycji została 11-letnia Natalia Paździor ze Zbludowic koło Buska-Zdroju.

 

Magdalena Belka
Biuro Prasowe TVN

 

(26.04.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.