Disney wycofał się z inwestycji w stację telewizyjną dla millenialsów
25.04.2016, 10:04
Koncern medialny Disney sprzedał udziały w kanale telewizyjnym Fusion.
Nabywcą 50 proc. udziałów w Fusion, które dotychczas należały do Disneya, jest grupa telewizyjna Univision. Dzięki tej transakcji przejęła ona pełną kontrolę nad kanałem. Jej wartość nie została ujawniona.
Stacja Fusion będąca wspólnym przedsięwzięciem ABC News (Disney) i Univision wystartowała w 2013 roku. W jej ofercie znajdują się programy informacyjne typu talk-show oraz lifestylowe przeznaczone dla społeczności latynoskiej oraz młodych widzów reprezentujących pokolenie tzw. millenialsów.
Magazyn "Fortune"podał niedawno, że w pierwszych dwóch latach działalności Fusion miał 64 mln dol. straty.
(LL, 25.04.2016)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter