Bartosz Wysocki od maja będzie chief revenue officerem w Bonnier Business Polska
Array
Bartosz Wysocki, dyrektor sprzedaży Grupy Gazeta.pl (Agora SA), od 1 maja br. będzie chief revenue officerem w Bonnier Business Polska.
To nowe stanowisko w Bonnier Business Polska. - Po 11 latach w Agorze przyszedł czas na nowe wyzwanie. Chciałem pozostać w mediach najwyższej jakości, z których się wywodzę, a Bonnier Business Polska mi to zapewnia - tłumaczy Wysocki.
Do jego obowiązków będzie należał nadzór nad biurami reklamy dziennika „Puls Biznesu” i serwisów wchodzących w skład grupy wydawniczej (m.in. Pb.pl i Bankier.pl). Będzie też odpowiadał za komercjalizację projektów wydawniczo-marketingowych (rankingi, raporty, konferencje). - Te aktywa dają solidną podstawę do umacniania pozycji w budowaniu ofert „360 stopni dla biznesu”. Umożliwiają także tworzenie i dostarczanie klientom kompleksowych rozwiązań, a nie tylko tradycyjną sprzedaż reklam. Takie podejście zawsze było w centrum moich zainteresowań i edukacji - mówi Wysocki.
- Jestem pewna, że wieloletnie doświadczenie Bartosza w branży reklamowej wzmocni pozycję marek z portfolio Bonnier Business Polska na rynku mediów biznesowych - komentuje Patricia Deyna, prezes Bonnier Business Polska.
Bartosz Wysocki od 2005 roku był związany z Agorą, gdzie od 2011 roku pracował jako dyrektor sprzedaży grupy Gazeta.pl, a wcześniej był zastępcą dyrektora ds. klientów strategicznych „Gazety Wyborczej”. 1 czerwca br. na stanowisku dyrektora sprzedaży w Gazeta.pl zastąpi go Tomasz Pudlis, a w maju jego obowiązki przejmie Maciej Wicha, zastępca dyrektora segmentu Internet w Agorze.
(JM, 23.04.2016)