Temat: marketing

Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 20, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dwie agencje na short liście przetargu obligacji Skarbu Państwa

Na short liście PKO Banku Polskiego, w przetargu dotyczącym działań komunikacyjnych związanych z obligacjami Skarbu Państwa, pozostały dwie agencje reklamowe - wynika z informacji "Presserwisu".

Przetarg trwa od początku marca, ma charakter zamknięty. Obecnie rolę wiodącej agencji reklamowej PKO Banku Polskiego pełni DDB&tribal, z którą umowa wygasa w październiku br. Agencją wspierającą jest Fat Baby - z nią umowa wygasa już w kwietniu.

(AMS, 20.04.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.