Business Insider Polska na początek tylko na Facebooku
Pierwszy artykuł Business Insider Polska można przeczytać na Facebooku
Wczoraj udostępniono profil Business Insider Polska na Facebooku, serwis opublikował też pierwszy tekst w usłudze Instant Articles i w domenie Biznes.onet.pl (oznaczony logo BI Polska). Pełna wersja serwisu ma ruszyć w połowie maja.
Pierwszy tekst redakcji Business Insider Polska, "Kosmiczna wieś pod Tarnowem. Największa w Europie baza dla astronautów", napisała Marta Bellon. - Startujemy w połowie maja, ale teraz ruszyliśmy z profilem na Facebooku. Business Insider ma digitalowe DNA, chcemy korzystać z usługi Instant Articles. Wersja beta naszej strony działa od 22 lutego, ale jest niedostępna dla czytelników. Korzystamy z bloczka Biznes.onet.pl z naszym logo, chcemy się pokazać czytelnikom - mówi Łukasz Grass, redaktor naczelny Business Insider Polska.
Ruszyła również strona internetowa w domenie Businessinsider.com.pl. Obecnie umożliwia jedynie zapisanie się do newslettera (na razie nieaktywnego). - Do czasu uruchomienia serwisu w połowie maja chcemy publikować kilka tekstów dziennie, wszystkie z wykorzystaniem Instant Articles - mówi Grass.
Business Insider to serwis biznesowy uruchamiany przez Grupę Onet-RASP na amerykańskiej licencji. Początkowo miała go w Polsce uruchomić Agora, jednak po kupieniu Business Insidera przez Axel Springer SE prawa do marki przejęła Grupa Onet-RASP.
(JM, 20.04.2016)