Temat: prasa

Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Kwiecień 20, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W USA na jednego dziennikarza przypada pięciu specjalistów od PR

Stosunek zatrudnienia w agencjach public relations i mediach newsowych w USA wynosi 5:1 - wynika z raportu Bureau of Labor Statistics.

Autorzy raportu wyliczyli, że w ub.r. w amerykańskiej branży PR pracowało 218 tys. specjalistów, a w mediach newsowych - 45,8 tys. dziennikarzy. 15 lat temu stosunek między tymi branżami wynosił 2:1. W 2000 roku agencje PR zatrudniały 128,6 tys., a redakcje - 65,9 tys. osób.
Duże dysproporcje występują również w zarobkach - średnie wynagrodzenie specjalisty od PR wynosiło w ub.r. 68,8 tys. dol., a dziennikarza - 50,9 tys. dol.

(LL, 20.04.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.