Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Temat: reklama

Dział: OPINIE

Dodano: Kwiecień 19, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grażyna Torbicka uosabia wartości, które są poza aktualną modą

Alicja Górka (fot. materiały prasowe Havas)

Grażynę Torbicką cenię za klasę i styl ale także za konsekwencję w budowaniu i prezentowaniu swojego wizerunku. Chyba nie ma osoby w Polsce, która nie kojarzyłaby jej z kinem o wysokim poziomie artystycznym.

Żyjemy w czasach gorących nagłówków i kolorowych pawi, dlatego coraz częściej docenia się wartości uniwersalne, które są poza aktualnym nurtem w modzie i nie mają wyznaczonego terminu przydatności do spożycia. Uosobieniem tych ponadczasowych wartości jest właśnie Grażyna Torbicka. Jest bardzo dobrym wyborem ze strony L'Oreal Paris, która zaangażowała ją do reklamy. To wybór bardzo bezpieczny i obarczony – jak na dzisiejsze czasy – znikomym ryzykiem komunikacyjnym. Podobnym wyborem ze strony tej marki było zaangażowanie w przeszłości Jane Fondy czy Julianne Moore, z którymi nasza rodzima bohaterka najnowszej kampanii tej marki ma wiele wspólnego.

(19.04.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.