Temat: marketing

Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 18, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

ZenithOptimedia zdobył globalny budżet Avivy

Firma ubezpieczeniowa Aviva wybrała sieć ZenithOptimedia do obsługi globalnego budżetu mediowego, którego wartość szacowna jest na 100 mln funtów.

Globalny budżet mediowy Avivy obejmuje Polskę, Wielką Brytanię, Irlandię, Francję, Singapur i Indie. ZenithOptimedia odpowiada za planowanie i zakup mediów dla brytyjskiego ubezpieczyciela już od 2010 roku.
W kwietniu ub.r. Aviva zdecydowała, że za jej budżet kreatywny odpowiadać będzie agencja Adam & Eve/DDB, a we wrześniu ub.r. powierzyła obsługę budżetu e-marketingowego sieci Razorfish.

(LL, 18.04.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.