"Wprost" ma nowy serwis, na razie w wersji beta

Strona główna wersji beta nowego serwisu Wprost.pl
Od soboty działa wersja beta nowego serwisu tygodnika "Wprost" Wprost.pl (AWR Wprost). Wydawca zapowiada rozbudowę działu online.
- Dotychczas Wprost.pl był stroną, która odtwarzała treści, teraz zaś stawiamy na większą interakcję z użytkownikami serwisu – mówi Michał M. Lisiecki, prezes PMPG Polskie Media (właściciel tygodnika „Wprost”). - Zmiany, które wprowadziliśmy, są głębokie. Nie tylko zmieniliśmy layout, ale stworzyliśmy własny CMS. Decyzja o uruchomieniu wersji beta wiąże się przede wszystkim z tym, że będziemy rozbudowywać dział online – dodaje Lisiecki. Wydawca zaznacza, że nowy serwis jest responsywny, więc "nie ma konieczności utrzymywania dotychczasowego serwisu M.wprost.pl".
Testowanie strony ma potrwać do końca wakacji. Serwis ma być bardziej funkcjonalny (z naciskiem na media społecznościowe) i zawierać więcej materiałów wideo. W listopadzie ub.r. PMPG Polskie Media zainwestowało w biznesową telewizję internetową – kanał Inwestorzy.tv (umieszczane są w nim m.in. komentarze ekonomiczne).
Za wygląd Wprost.pl odpowiada zespół IT wydawcy. W ramach nowej strategii PMPG Polskie Media będzie też zmieniało serwis Dorzeczy.pl (Orle Pióro), ale szczegółów nie podaje.
(IKO, 18.04.2016)
