Polskie Radio przywraca egzaminy na kartę mikrofonową  |  TVP ma poprawić plan programowo-finansowy  |  Projekt nowelizacji ustawy o cyberbezpieczeństwie "korupcjogenny i niebezpieczny"?  |  Bank Pekao SA przygotowuje przetarg  |  Zmiany w Grupie Eurozet: awans i odejścia  |  Drugi sezon "MasterChef Nastolatki" w TVN  |  Serwis streamingowy Televio zakończy działalność  |  Oglądalność serialu "Malanowski. Nowe rozdanie" w Polsacie  |  Platforma telewizyjna Avios uruchomi serwis VOD  |  Telewizja Puls z kontynuacjami  |  Widownia "Gogglebox. Przed telewizorem" w naziemnym TTV  |  Po trzech kwartałach 2024 roku wartość rynku reklamy wzrosła. Raport Publicis Groupe  |  Nowe Horyzonty kończą rozmowy  |  Startuje kampania Ministerstwa Cyfryzacji  |  Digitree Group wypracował 58,7 mln zł przychodów  |  Meta stanie przed sądem pod zarzutem próby zlikwidowania konkurencji  |  ONZ: od przejęcia władzy talibowie aresztowali w Afganistanie dziennikarzy 256 razy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polskie Radio przywraca egzaminy na kartę mikrofonową  |  TVP ma poprawić plan programowo-finansowy  |  Projekt nowelizacji ustawy o cyberbezpieczeństwie "korupcjogenny i niebezpieczny"?  |  Bank Pekao SA przygotowuje przetarg  |  Zmiany w Grupie Eurozet: awans i odejścia  |  Drugi sezon "MasterChef Nastolatki" w TVN  |  Serwis streamingowy Televio zakończy działalność  |  Oglądalność serialu "Malanowski. Nowe rozdanie" w Polsacie  |  Platforma telewizyjna Avios uruchomi serwis VOD  |  Telewizja Puls z kontynuacjami  |  Widownia "Gogglebox. Przed telewizorem" w naziemnym TTV  |  Po trzech kwartałach 2024 roku wartość rynku reklamy wzrosła. Raport Publicis Groupe  |  Nowe Horyzonty kończą rozmowy  |  Startuje kampania Ministerstwa Cyfryzacji  |  Digitree Group wypracował 58,7 mln zł przychodów  |  Meta stanie przed sądem pod zarzutem próby zlikwidowania konkurencji  |  ONZ: od przejęcia władzy talibowie aresztowali w Afganistanie dziennikarzy 256 razy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polskie Radio przywraca egzaminy na kartę mikrofonową  |  TVP ma poprawić plan programowo-finansowy  |  Projekt nowelizacji ustawy o cyberbezpieczeństwie "korupcjogenny i niebezpieczny"?  |  Bank Pekao SA przygotowuje przetarg  |  Zmiany w Grupie Eurozet: awans i odejścia  |  Drugi sezon "MasterChef Nastolatki" w TVN  |  Serwis streamingowy Televio zakończy działalność  |  Oglądalność serialu "Malanowski. Nowe rozdanie" w Polsacie  |  Platforma telewizyjna Avios uruchomi serwis VOD  |  Telewizja Puls z kontynuacjami  |  Widownia "Gogglebox. Przed telewizorem" w naziemnym TTV  |  Po trzech kwartałach 2024 roku wartość rynku reklamy wzrosła. Raport Publicis Groupe  |  Nowe Horyzonty kończą rozmowy  |  Startuje kampania Ministerstwa Cyfryzacji  |  Digitree Group wypracował 58,7 mln zł przychodów  |  Meta stanie przed sądem pod zarzutem próby zlikwidowania konkurencji  |  ONZ: od przejęcia władzy talibowie aresztowali w Afganistanie dziennikarzy 256 razy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: badania internetu

Dział: PERSONALIA

Dodano: Kwiecień 18, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Andrzej Garapich przechodzi z PBI do TVP

Andrzej Garapich (fot. Piotr Król/Press)

Andrzej Garapich złożył rezygnację w PBI i od początku maja będzie pracował dla Telewizji Polskiej - dowiedział się "Presserwis".

Z naszych informacji wynika, że w TVP Andrzej Garapich ma stworzyć w TVP dział Business Intelligence. Funkcję prezesa Polskich Badań Internetu przestanie pełnić z końcem kwietnia br.
Andrzej Garapich był prezesem PBI od 2005 roku. Za jego kadencji spółka PBI przeprowadziła kilkadziesiąt projektów badawczych, związanych z wykorzystywaniem Internetu w życiu codziennym, w reklamie i marketingu. Był przewodniczącym rady badania Megapanel PBI/Gemius oraz stałego zespołu metodologicznego badania PLaNET PBI/GfK. Przed podjęciem pracy w PBI był reporterem i producentem telewizyjnym, a także naukowcem i menedżerem. Jest arbitrem Komisji Etyki Reklamy, członkiem Rady Programowej Porozumienia na Rzecz Umiejętności Cyfrowych przy Ministerstwie Cyfryzacji, członkiem PTBRiO. Prowadzi wykłady dotyczące badań mediów na Uniwersytecie Papieskim Jana Pawła II, Collegium Civitas, Akademii Górniczo-Hutniczej i innych uczelniach.

(RUT, 18.04.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.