Producenci stają na głowie w poszukiwaniu nowości
Radosław Sławiński (fot. Polsat Play)
Radosław Sławiński, dyrektor Polsat Play, z oferty prezentowanej na targach MIPTV w Cannes wybrał dziesięć programów, które wydają mu się najbardziej oryginalne i interesujące. Które z nich odniosą sukces okaże się w najbliższych miesięcach.
“The Running Show” (W biegu-show)
Armoza Formats - Izrael
Plenerowe, szalone talk show w stylu fit. Gospodarz programu przeprowadza rozmowę z gwiazdą w trakcie pięciokilometrowego biegu. Jest to bieg pełen zwrotów akcji, niespodzianek, zwariowanych zadań, zaskakujących gości czekających po drodze.
„Dogs Might Fly” (Psy potrafią latać)
Sky Vision - Wielka Brytania
Czy psy potrafią latać? Czy są równie inteligentne jak ludzie? Producenci programu przygotowują naukowy eksperyment, w którym grupa ekspertów uczy dwanaście psów empatii, pamięci, logicznego myślenia, umiejętności rozwiązywania problemów. Ich celem jest sprawdzenie czy psy potrafią sterować samolotem. Uwaga spoiler! Okaże się, że potrafią.
“Answer Like an Animal” (Odpowiedz jak zwierzę)
Fuji Creative Corp - Japonia
Uczestnicy tego japońskiego teleturnieju muszą się wykazać jak najlepszą znajomością natury dzikich zwierząt, ich zachowań, przyzwyczajeń i umiejętności. Konkurują ze sobą w przebraniach zwierząt, które mają im pomóc czuć się i zachowywać jak zwierzę.
„Mascot Mania” (Maskotkowa mania)
Zodiak Rights - Dania
Najbardziej szalony teleturniej jaki można sobie wyobrazić, bo uczestnikami są maskotki popularnych klubów sportowych. Wszystkie konkurencje inspirowane są dyscyplinami sportowymi, ale ze sportem niewiele mają wspólnego. Wariactwo jakiego jeszcze nie było. Która maskotka zdobędzie mistrzostwo kraju?
„Date My Avatar” (Umów się z moim awatarem)
La Competencia/Televisa - Hiszpania
Program randkowy o charakterze eksperymentu socjologicznego. Poszukujący miłości, często bardzo nieśmiali mężczyźni mają okazję skorzystać z usług "awatara", którego sami wybierają z grupy przystojnych mężczyzn. Niczym Cyrano de Bergerac kierują zachowaniem swojego przystojnego odpowiednika i przez ukrytą słuchawkę podpowiadają mu kwestie, którymi ten ma uwodzić kobietę w trakcie kolejnych randek. Zadaniem kobiety jest wybrać najbliższego swojemu sercu mężczyznę, zanim zobaczy jego prawdziwą twarz.
“60 Days In” (60 dni w...)
A+E Networks - USA
Zadanie ekstremalne: siedmiu niewinnych ludzi zostaje zamkniętych w naszpikowanym ukrytymi kamerami prawdziwym więzieniu. Chcą przekonać się jak wygląda życie za kratami. Strażnicy oraz skazani nie mają pojęcia o nagrwywaniu programu telewizyjnego. Celem śmiałków jest przetrwać w więzieniu przez 60 dni wśród pięciuset prawdziwych więźniów.
“With Love From Above” (Kocham Cię! Pozdrowienia z nieba!)
Tuvalu Media - Holandia
Niezwykle wzruszający program. Śmiertelnie chora osoba przygotowuje dla swoich bliskich ogrom rozmaitych niespodzianek. Wymarzone prezenty, nagrania z wyznaniami miłości czy osobistymi radami trafią do adresatów już po śmierci ukochanej osoby.
“Resurrection Makeover” (Wskrzeszenie)
Fuji Creative Corp - Japonia
Ludzie, którzy stracili swoich bliskich mają szansę spotkać się ze swoimi ukochanymi jeszcze raz i spędzić z nimi weekend. Tak naprawdę spotykają się z profesjonalnie przygotowanymi do tej roli aktorami, którzy wyglądają i zachowują się jak ich zmarli bliscy.
(16.04.2016)