Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 15, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Państwowa Inspekcja Pracy wybrała agencję Hand Made

Agencja Hand Made wygrała przetarg Państwowej Inspekcji Pracy i zajmie się przygotowaniem kreacji oraz strategii kampanii społecznej dotyczącej bezpieczeństwa pracy przy obróbce drewna.

W ramach umowy agencja opracuje m.in. strategię kampanii promującej działania Państwowej Inspekcji Pracy na rzecz poprawy bezpieczeństwa pracy i ograniczenia wypadków w zakładach produkujących wyroby z drewna. Kampania prowadzona będzie w radiu, prasie i Internecie.
W postępowaniu udział brały też: Formind, Grupa Eskadra, Masaporta, Fabryka Komunikacji Społecznej, DSK, Agencja Reklamowa Radna.

(DR, 15.04.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.