Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: internet

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Kwiecień 15, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Chrzest Polski w internetowym kanale TVP

Telewizja Polska pod adresem www.tvpstream.tvp.pl uruchomiła kanał internetowy „Chrzestpolski.tvp”. Ma on działać od 14 do 17 kwietnia br.

Dzięki tej usłudze widzowie TVP będą mogli obejrzeć uroczystości obchodów Jubileuszu 1050-lecia chrztu Polski, debaty historyków, a także filmy dokumentalne o początkach państwa polskiego. W klimat czasów Mieszka I wprowadzą widzów wyprodukowane dla TVP Historia fabularyzowane filmy dokumentalne z cyklu „Tajemnice początków Polski” realizowanego przez Zdzisława Cozaca. „Ukryte gniazdo dynastii” (16 kwietnia, godz.20.25) to dziennikarsko-historyczno śledztwo, mające na celu ustalenie prawdziwego miejsca narodzin dynastii Piastów. Natomiast „Wyspa władców” (16 kwietnia, godz.19.35), to filmowa podróż do czasów, gdy nasi pierwsi władcy budowali państwo i gród na Ostrowie Lednickim.
Historyczne tło wydarzeń, które doprowadziły do chrztu Mieszka I oraz powstania państwa polskiego przedstawią historycy w programach „Spór o historię” – „Narodziny Państwa polan” i „Pierwsze Państwo Słowian” „Skąd się wzięła Polska”, a o konsekwencjach wydarzeń z 966 roku debatować będą publicyści i naukowcy – goście Piotra Gursztyna w programie „Nowe Ateny”. Na koniec każdy z widzów sam będzie mógł sprawdzić w „Wielkim teście z historii” (15 kwietnia, godz. 19.45), co wie o czasach Mieszka i Chrobrego.

(15.04.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.