Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: media narodowe

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Kwiecień 15, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Szef "Panoramy" chce przeprosin od zwolnionego reportera

Szef redakcji "Panoramy" TVP 2 Piotr Lichota domaga się przeprosin od Radosława Masłowskiego, zwolnionego w marcu reportera tego programu.

Masłowski po rozstaniu z "Panoramą" ujawnił na Facebooku, że zwolniono go wśród wrzasku, gróźb i epitetów, a "po kilkuminutowej tyradzie pełnej bluzgów i przekleństw" usłyszał, że powodem jego zwolnienia jest to, że spóźnił się z materiałem na emisję (materiał tego dnia ukazał się o czasie). Zarzucił szefowi "Panoramy", że prawdziwym powodem zwolnienia było to, iż kilkukrotnie odmówił "podania nieprawdziwej, szkalującej opozycję informacji". "Szef redakcji podchodził do biurka i mówił, co napisać. Kiedy robiłem na przykład temat kryminalny o sprawie sądowej, chciał, żeby powiedzieć, że sądy źle działały z winy PO. Przy każdym temacie miała być szpila" – opowiadał nam Radosław Masłowski.
Piotr Lichota powiedział nam wtedy: "Mimo że pan Radek użył kłamstw i pomówień, życzę mu wszystkiego dobrego". Teraz jednak domaga się od reportera przeprosin.
Wczoraj Radosław Masłowski poinformował o tym na Facebooku. "Człowiek ten twierdzi, że nie wpływał nigdy na kształt materiałów w Panoramie:) i nigdy nie zdarza mu się unosić ani podnosić głosu" – napisał Masłowski. Nie udało nam się z nim skontaktować, ale na swoim profilu poinformował, że szuka adwokata specjalizującego się w sprawach o zniesławienie i skoro ma być "na wojnie", to wytoczy "telewizji sprawę o wieloletnie łamanie prawa pracy przy zatrudnianiu reporterów, operatorów i montażystów". "Wiem, że jeśli przegram, to inni będą się bali jeszcze bardziej. Dlatego wygram" – zakończył.
Piotr Lichota nie chciał wczoraj komentować sprawy.

(RUT, 15.04.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.