Polskie Radio przywraca egzaminy na kartę mikrofonową  |  Projekt nowelizacji ustawy o cyberbezpieczeństwie "korupcjogenny i niebezpieczny"?  |  Bank Pekao SA przygotowuje przetarg  |  Zmiany w Grupie Eurozet: awans i odejścia  |  Drugi sezon "MasterChef Nastolatki" w TVN  |  Serwis streamingowy Televio zakończy działalność  |  Oglądalność serialu "Malanowski. Nowe rozdanie" w Polsacie  |  Platforma telewizyjna Avios uruchomi serwis VOD  |  Telewizja Puls z kontynuacjami  |  Widownia "Gogglebox. Przed telewizorem" w naziemnym TTV  |  Po trzech kwartałach 2024 roku wartość rynku reklamy wzrosła. Raport Publicis Groupe  |  Nowe Horyzonty kończą rozmowy  |  Startuje kampania Ministerstwa Cyfryzacji  |  Digitree Group wypracował 58,7 mln zł przychodów  |  Meta stanie przed sądem pod zarzutem próby zlikwidowania konkurencji  |  ONZ: od przejęcia władzy talibowie aresztowali w Afganistanie dziennikarzy 256 razy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polskie Radio przywraca egzaminy na kartę mikrofonową  |  Projekt nowelizacji ustawy o cyberbezpieczeństwie "korupcjogenny i niebezpieczny"?  |  Bank Pekao SA przygotowuje przetarg  |  Zmiany w Grupie Eurozet: awans i odejścia  |  Drugi sezon "MasterChef Nastolatki" w TVN  |  Serwis streamingowy Televio zakończy działalność  |  Oglądalność serialu "Malanowski. Nowe rozdanie" w Polsacie  |  Platforma telewizyjna Avios uruchomi serwis VOD  |  Telewizja Puls z kontynuacjami  |  Widownia "Gogglebox. Przed telewizorem" w naziemnym TTV  |  Po trzech kwartałach 2024 roku wartość rynku reklamy wzrosła. Raport Publicis Groupe  |  Nowe Horyzonty kończą rozmowy  |  Startuje kampania Ministerstwa Cyfryzacji  |  Digitree Group wypracował 58,7 mln zł przychodów  |  Meta stanie przed sądem pod zarzutem próby zlikwidowania konkurencji  |  ONZ: od przejęcia władzy talibowie aresztowali w Afganistanie dziennikarzy 256 razy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polskie Radio przywraca egzaminy na kartę mikrofonową  |  Projekt nowelizacji ustawy o cyberbezpieczeństwie "korupcjogenny i niebezpieczny"?  |  Bank Pekao SA przygotowuje przetarg  |  Zmiany w Grupie Eurozet: awans i odejścia  |  Drugi sezon "MasterChef Nastolatki" w TVN  |  Serwis streamingowy Televio zakończy działalność  |  Oglądalność serialu "Malanowski. Nowe rozdanie" w Polsacie  |  Platforma telewizyjna Avios uruchomi serwis VOD  |  Telewizja Puls z kontynuacjami  |  Widownia "Gogglebox. Przed telewizorem" w naziemnym TTV  |  Po trzech kwartałach 2024 roku wartość rynku reklamy wzrosła. Raport Publicis Groupe  |  Nowe Horyzonty kończą rozmowy  |  Startuje kampania Ministerstwa Cyfryzacji  |  Digitree Group wypracował 58,7 mln zł przychodów  |  Meta stanie przed sądem pod zarzutem próby zlikwidowania konkurencji  |  ONZ: od przejęcia władzy talibowie aresztowali w Afganistanie dziennikarzy 256 razy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: PERSONALIA

Dodano: Kwiecień 14, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Magdalena Błasiak-Bielińska będzie dyrektorem ds. zakupów programowych telewizji Agory

Joanna Rathe (fot. Agora)

Magdalena Błasiak-Bielińska przez wiele lat odpowiadał za zakupy programowe w Canal+ Cyfrowym. W tworzonym przez Agorę kanale Metro będzie pracować od maja br. Dla powstającej telewizji już pracuje Joanna Rathe, ostatnio kierownik programowy Kuchnia+, Domo+ i Planete+. W Agorze jest menedżerem ds. zakupów programowych.

Przyszła dyrektor ds. zakupów programowych telewizji Metro Magdalena Błasiak-Bielińska w latach 2002-2013 była kierownikiem, a następnie dyrektorem działu zakupów programowych w Canal+ Cyfrowym, gdzie odpowiadała za nadzór nad zakupami programowymi, negocjacjami i realizacją umów licencyjnych, a także pracą działu opracowań wersji polskich dla kanałów Canal+ i Canal+ Film. Od maja 2013 r. do kwietnia br. pracowała jako Business and Legal Affairs Manager w firmie Monolith Films, odpowiadając za obszar negocjacji umów licencyjnych dotyczących zakupów pozycji filmowych przez tę spółkę.
Joanna Rathe pracę w mediach rozpoczęła w 2005 roku w dziale programowym Canal+ Cyfrowego (w 2014 roku spółka połączyła się z ITI Neovision). Zajmowała się negocjacjami oraz administrowaniem umów licencyjnych kanałów Ale Kino, MiniMini i ZigZap. Od 2008 roku odpowiadała za selekcję i zakupy programów dla kanałów lifestylowych Kuchnia+ i Domo+. W 2014 roku została kierownikiem programowym kanałów Kuchnia+, Domo+ i Planete+.
Dyrektor programową Metro od kwietnia br. jest Hanna Baka, wcześniej również związana z Canal+ Cyfrowym.
Metro ma być telewizją uniwersalną z programami lifestylowymi. Znajdzie się na ósmym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej. Jego start ma nastąpić przed końcem br.

(KOZ, 14.04.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.