Grupa ZPR Media chce powiększyć  |  Polsat zmienia dzień emisji programu publicystycznego  |  TVN Warner Bros. Discovery wyda 250 mln zł  |  Polpharma wybiera w przetargu  |  Najdroższa pozycja w styczniowym cenniku Polsatu  |  "Sylwester z Dwójką" w Chorzowie  |  Oglądalność Teatru Telewizji w TVP 1  |  TVN i TVN Siedem pokażą Festiwal Piosenki Filmowej  |  Widownia naziemnego ViDoc TV stopniowo rośnie  |  Program Marka Sierockiego w nowym paśmie TVP 2  |  Po przejęciu przez Emitel spółka PSN Infrastruktura zmieniła nazwę  |  Radio Katowice przygotowuje słuchowisko  |  Ruszyła 17. edycja konkursu SGL Local Press  |  Formind i Euvic Media wygrały  |  Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu szuka  |  Keino przygotuje kampanię  |  Założyciel Ozy Media skazany na 10 lat więzienia  |  UE i Australia nakładają kary na Metę, Trump spotyka się z szefem TikToka  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa ZPR Media chce powiększyć  |  Polsat zmienia dzień emisji programu publicystycznego  |  TVN Warner Bros. Discovery wyda 250 mln zł  |  Polpharma wybiera w przetargu  |  Najdroższa pozycja w styczniowym cenniku Polsatu  |  "Sylwester z Dwójką" w Chorzowie  |  Oglądalność Teatru Telewizji w TVP 1  |  TVN i TVN Siedem pokażą Festiwal Piosenki Filmowej  |  Widownia naziemnego ViDoc TV stopniowo rośnie  |  Program Marka Sierockiego w nowym paśmie TVP 2  |  Po przejęciu przez Emitel spółka PSN Infrastruktura zmieniła nazwę  |  Radio Katowice przygotowuje słuchowisko  |  Ruszyła 17. edycja konkursu SGL Local Press  |  Formind i Euvic Media wygrały  |  Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu szuka  |  Keino przygotuje kampanię  |  Założyciel Ozy Media skazany na 10 lat więzienia  |  UE i Australia nakładają kary na Metę, Trump spotyka się z szefem TikToka  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa ZPR Media chce powiększyć  |  Polsat zmienia dzień emisji programu publicystycznego  |  TVN Warner Bros. Discovery wyda 250 mln zł  |  Polpharma wybiera w przetargu  |  Najdroższa pozycja w styczniowym cenniku Polsatu  |  "Sylwester z Dwójką" w Chorzowie  |  Oglądalność Teatru Telewizji w TVP 1  |  TVN i TVN Siedem pokażą Festiwal Piosenki Filmowej  |  Widownia naziemnego ViDoc TV stopniowo rośnie  |  Program Marka Sierockiego w nowym paśmie TVP 2  |  Po przejęciu przez Emitel spółka PSN Infrastruktura zmieniła nazwę  |  Radio Katowice przygotowuje słuchowisko  |  Ruszyła 17. edycja konkursu SGL Local Press  |  Formind i Euvic Media wygrały  |  Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu szuka  |  Keino przygotuje kampanię  |  Założyciel Ozy Media skazany na 10 lat więzienia  |  UE i Australia nakładają kary na Metę, Trump spotyka się z szefem TikToka  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: badania internetu

Dział: INTERNET

Dodano: Kwiecień 14, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Gemius udostępnił dane o ruchu w Internecie z podziałem na urządzenia

Array

W marcu Wirtualna Polska miała więcej użytkowników niż Grupa Onet-RASP na komputerach, ale mniej od konkurenta na telefonach i tabletach - wynika z danych badania Gemius Audience.

W marcu Grupa Google miała 21,3 mln użytkowników na komputerach. Drugi był Facebook.com, który odwiedziło 17,3 mln internautów, a trzecia Grupa Wirtualna Polska - 16,3 mln. Jej przewaga nad Grupą Onet-RASP wyniosła 325,2 tys. użytkowników.
Na telefonach serwisy Google'a odwiedziło 17,4 mln internautów, na tabletach - 2,4 mln. W przypadku Facebooka było to odpowiednio 13,3 mln i 1,6 mln.
Grupa Onet-RASP na telefonach miała 12,4 mln użytkowników, a Grupa Wirtualna Polska - 10,9 mln. Serwisy Onetu i Ringier Axel Springer Polska na tabletach odwiedziło również więcej użytkowników niż WP, choć różnica była mniejsza (Onet-RASP - 1,6 mln, WP - 1,5 mln). Na smartfonach Grupa Gazeta.pl (9,2 mln użytkowników) wyprzedziła Grupę Interia.pl (8,6 mln), której serwisy są z kolei popularniejsze na komputerach (12,8 mln, podczas gdy należące do Gazeta.pl - 11,7 mln). 
Gemius zapowiada, że do wakacji udostępni dane o całkowitym zasięgu wydawców na wszystkich urządzeniach. Klientom zaoferował już tzw. wielolokalizację, dzięki czemu można poznać, które strony internauci odwiedzają w domu, a które w pracy.  

badania Gemius Audience
Create bar charts

(KOZ, 14.04.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.