Juliusz Baliszewski jednak nie dołączył do Havas Engage

Juliusz Baliszewski (fot. materialy prasowe)
Juliusz Baliszewski, wcześniej dyrektor zarządzający agencji Sugarfree, wchłoniętej przez Havas Worldwide Warsaw, który miał dołączyć do zespołu Havas Engage - ostatecznie rozstał się z Havas Worldwide Group Poland.
Sugarfree miała być niezależną agencją do obsługi konkurujących ze sobą klientów, ale jesienią ub.r. stała się częścią Havas Worldwide Warsaw. Mimo to Juliusz Baliszewski pozostał w strukturach grupy. Jego stanowisko i zadania były jednak dotychczas nieokreślone. Z początkiem kwietnia br. miał dołączyć do należącej do grupy agencji marketingowej Havas Engage i jako creative strategy odpowiadać za obsługę klientów oraz działania new business. Tymczasem do zatrudnienia Baliszewskiego ostatecznie nie doszło. - Wszystko było praktycznie dogadane, dlatego to ogłosiliśmy, ale nie dogadaliśmy się na "ostatnim zakręcie" - mówi Antoine Kolendowski, managing partner Havas Worldwide Group Poland, odpowiedzialny za zarządzanie Havas Engage.
W skład grupy Havas Worldwide wchodzą agencje: Havas Worldwide Warsaw, Havas PR, Marketing House i Havas Engage. Na początku maja ub.r. do grupy dołączyła agencja Content King.
(AMS, 14.04.2016)
