Temat: marketing

Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 13, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

NBP szuka agencji, która wypromuje Centrum Pieniądza im. Sławomira S. Skrzypka

Narodowy Bank Polski (NBP) prowadzi przetarg na kampanię promującą Centrum Pieniądza NBP im. Sławomira S. Skrzypka.

Zadaniem wybranej agencji będzie stworzenie strategii działań promocyjnych, których celem jest zaprezentowanie Centrum Pieniądza jako unikalnej jednostki edukacji ekonomicznej. Agencja ma też opracować kreację kampanii i kupić do niej media.
Kampania będzie prowadzona m.in. w radiu, prasie, Internecie i środkach transportu miejskiego.
Termin składania ofert mija 26 kwietnia br., wymagane wadium to 4 tys. zł.

(DR, 13.04.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.