Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Kwiecień 11, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP chwali się wynikami niedzieli, ale czy na pewno ma czym?

W 6. rocznicę katastrofy smoleńskiej TVP w wielu programach wracała do dramatycznych wydarzeń z 10 kwietnia 2010 roku

Telewizja Polska wydała wczoraj komunikat „TVP Info w niedzielę liderem wśród kanałów informacyjnych”. Była liderem, ale w widowni ogólnej, bo w komercyjnej większy udział miał TVN 24. Główne kanały telewizji publicznej, które także pokazywały programy związane z rocznicą katastrofy smoleńskiej, ustępowały nie tylko Polsatowi i TVN, ale w grupie komercyjnej także TV Puls.

„Niedzielny program TVP Info poświęcony szóstej rocznicy katastrofy smoleńskiej przyciągnął przed telewizory setki tysięcy Polaków. Średnie dzienne udziały wyniosły w grupie wszystkich widzów 4,4 proc., zostawiając konkurencję daleko w tyle” - czytamy w komunikacie TVP. Rzeczywiście kanał TVP Info miał w niedzielę 4,4 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej, podczas gdy TVN 24 uzyskał 2,9 proc., a Polsat News - 0,8 proc. Tylko że w grupie komercyjnej 16-49 kanał TVP Info miał już znacznie mniej, bo 1,6 proc. udziału, wobec 1,9 proc. uzyskanego przez TVN 24 i 1,1 proc. Polsat News – nie zostawił więc konkurencji daleko w tyle.
Główne anteny TVP, które w niedzielę także sporo czasu poświęciły obchodom rocznicy katastrofy smoleńskiej, ustępowały już konkurencji w obu grupach widzów. W ogólnej Jedynka miała średnio 7,6 proc. udziału, a Dwójka 7,4 proc. - podczas gdy Polsat uzyskał 11,6 proc., TVN – 9,9 proc., a TV Puls – 5 proc.
W grupie komercyjnej Dwójka miała 5,6 proc. udziału, a Jedynka prawie 5 proc. Obie stacje wypadły w niej gorzej niż TV Puls (6 proc.), dzięki czemu pierwszy raz w historii kanał ten zajął trzecie miejsce w wynikach dziennych - za Polsatem, który miał 13,8 proc., i TVN - 12,3 proc.
W ramach obchodów rocznicy katastrofy Jedynka pokazała w niedzielę m.in. filmy dokumentalne „Dies Luctus – dni żałoby, dni smutku” i „Niosła go Polska”. Dwójka wyemitowała tego dnia dokument „Polska dusza”, a kanał TVP Info transmitował rocznicowe uroczystości przez większość dnia. Jak podaje TVP, największą widownię - 955 tys. - zgromadziła relacja sprzed Pałacu Prezydenckiego (w godz. 16.52 – 17.48). Dane: Nielsen Audience Measurement.

(RUT, 11.04.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.