Dział: INTERNET

Dodano: Kwiecień 06, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ströer kupuje serwis społecznościowy dla uczniów i studentów

Firma reklamy zewnętrznej i internetowej Ströer powiększyła swoje cyfrowe portfolio, przejmując serwis społecznościowy Stayfriends.

Kwota transakcji to 16 mln euro. Przejęty serwis skupia społeczności byłych i obecnych uczniów i studentów. Został założony w 2002 roku. Obecnie posiada 15 mln użytkowników w Niemczech i 17 mln w innych europejskich krajach.
Zakup Stayfriends jest kolejną dużą internetową inwestycją Ströera - w ub.r. firma przejęła od koncernu telekomunikacyjnego Deutsche Telekom najpopularniejszy portal internetowy w Niemczech (T-Online.de). Zapłaciła za niego 300 mln euro.

(LL, 06.04.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.