TVN 24 najchętniej oglądanym kanałem informacyjnym w marcu
Kanał TVN 24 miał w marcu br. największy udział w rynku spośród stacji o profilu informacyjnym. Zanotował też największy z trójki głównych kanałów informacyjnych wzrost w stosunku do analogicznego miesiąca ub.r.
W grupie ogólnej TVN 24 uzyskał w marcu br. 3,69 proc. udziału w rynku (rok temu: 2,83 proc.) i wyprzedził kanał TVP Info, którego udział wzrósł nieznacznie do 3,01 proc. (z 2,99 proc.). Trzecie miejsce zajmuje Polsat News z udziałem 0,99 proc. (rok temu: 0,96 proc.).
Z kolei w grupie komercyjnej widzów w wieku 16-49 lat TVN 24 utrzymał pozycję lidera z udziałem 2,36 proc. (2,29 proc.), zwiększając trochę przewagę nad TVP Info – 1,25 proc. (1,23 proc.). Polsat News zanotował niewielki spadek – do 0,75 proc. (z 0,76 proc.).
Dane: Nielsen Audience Measurement.
(RUT, 05.04.2016)