Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: KOMUNIKATY PRASOWE

Dodano: Kwiecień 04, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Chrzest Polski w TVP1

Z okazji 1050 – lecia Chrztu Polski Telewizja Polska przygotowuje widowisko pt. „Wielki Test z Historii. Chrzest Polski”. Jedynka i Narodowe Centrum Kultury zapraszają w poniedziałek 11 kwietnia, o godz. 20.25.

W programie poświęconym temu wyjątkowemu i ważnemu w dziejach Rzeczypospolitej wydarzeniu wystąpią m.in. rekonstruktorzy w strojach nawiązujących do okresu pierwszych Piastów. Planowany jest także występ grupy, która zaprezentuje muzykę dawną z wykorzystaniem instrumentów skonstruowanych na podstawie oryginalnych instrumentów znanych z wykopalisk archeologicznych. Jak zwykle nie zabraknie też mnóstwa ciekawych historii dotyczących tego okresu, o których opowie Piastowski express. Widzowie dowiedzą się m.in. jak wyglądała randka w ciemno Mieszka i Dobrawy, znajdą też odpowiedź na pytanie, gdzie tak naprawdę miał miejsce Chrzest Polski?

Swoją wiedzę z historii pierwszych Piastów sprawdzą m.in.: Antek Królikowski, Krzysztof Ziemiec, Robert Korzeniowski, Laura Łącz, Robert Janowski, Halina Frąckowiak, Krzysztof Skiba, Marek Sierocki, Jacek Lenartowicz, Ruda (zespół Red Lips), Łukasz Lazer (zespół Red Lips), Tadeusz Chudecki, Magdalena Tul, Magdalena Zawadzka, Bogdan Zalewski. Zwycięski duet przekaże nagrodę w wysokości 30 tys. zł na cel charytatywny.

Widzowie tradycyjnie będą mogli rozwiązywać test on line na stronie www.interia.pl oraz w aplikacji WIELKI TEST TVP. Program poprowadzą Paulina Chylewska i Maciej Orłoś, reżyseruje go Konrad Smuga, redaktorem prowadzącym jest Irena Pręcikowska z Redakcji audycji społeczno-publicystycznych TVP1, producentem Jolanta Filipowicz z Agencji Produkcji Telewizyjnej i Filmowej TVP.
Projekt jest realizowany we współpracy z Narodowym Centrum Kultury. Partnerem medialnym jest Interia, a patronami medialnymi RMF FM i Super Express.

 

Centrum Informacji TVP

(04.04.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.