Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Kwiecień 02, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nielsen zacznie mierzyć oglądalność reklam na komputerach i urządzeniach mobilnych

W trzecim kwartale br. firma badawcza Nielsen Audience Measurement zamierza uruchomić w Polsce Nielsen Digital Ad Ratings – narzędzie umożliwiające pomiar oglądalności reklam na komputerach i urządzeniach mobilnych.

Od 2011 roku Digital Ad Ratings jest globalnym standardem niezależnego pomiaru kampanii online, dającym dostęp do zmiennych porównywalnych z tymi, które stosuje się w pomiarze kampanii telewizyjnych. Jak informuje Nielsen, udostępnienie tego narzędzia to krok w kierunku wprowadzenia pomiaru Total Audience - dostarczającego zintegrowanych danych reklamy telewizyjnej i online. Total Audience jest obecnie dostępny w Stanach Zjednoczonych, Francji, na Filipinach i w Tajlandii. W ciągu najbliższych trzech miesięcy narzędzie to będzie dostępne też w Indonezji i Malezji.

(RUT, 02.04.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.