Radio Plus gra przeboje z nutą nostalgii

Kampania potrwa do końca kwietnia
Sieć Radio Plus zmieniła liner antenowy i ruszyła z kampanią wizerunkową.
Radio Plus od dzisiaj posługuje się hasłem ”Radio Plus – przeboje z nutą nostalgii”, które zastąpiło ”Radio Plus – moc przebojów”. – ”Przeboje z nutą nostalgii” to hasło, które naszym zdaniem dobrze oddaje to, co właśnie teraz prezentuje Radio Plus – wyjaśnia dyrektor programowy sieci Piotr Rzepka. Plus gra przeboje lat 60., 70. i 80. XX wieku.
Równocześnie ruszyła kampania pod tym samym hasłem, połączona z zabawą antenową, w której nagrodami jest sprzęt RTV AGD. Działania reklamowe potrwają do końca kwietnia. W kampanii wykorzystane zostaną nośniki reklamy zewnętrznej w wybranych miastach, w których dostępne jest Radio Plus (m.in. Kraków, Gdańsk, Bydgoszcz, Olsztyn i Gniezno). Za kreację odpowiada zarządzająca siecią Grupa Radiowa Time, a media zaplanował dom mediowy Starcom.
(KOZ, 01.04.2016)
